Realizované přepravy

Přeprava cel pro Švýcarské ministerstvo vnitra

Na základě objednávky Švýcarského ministerstva vnitra se jednalo o unikátní přepravu a přeložení, zhruba 100 kusů betonových bloků (cel), sloužících k sestavení nápravného zařízení v okolí Ženevy.

Parametry přepravy 
hmotnost: 17 – 22 t
délka: 6 m
šířka: 2,7 m
výška: 3,2 m
relace: Česká republika – Švýcarsko

Přeprava kloubového trolejbusu

Zajištění přepravy a překládky kloubového trolejbusu SOR TR 31 pro Slovenský dopravní podnik.

Parametry přepravy 
hmotnost: 16 t
délka: 19,33 m
šířka: 2,55 m
výška: 3,4 m
relace: Česká republika – Slovensko

Přeprava nízkopodlažní tramvaje Vario LF

Zajištění přepravy a překládky nízkopodlažních tramvají z České republiky pro Uzbeckého zákazníka.

Parametry přepravy 
hmotnost: 21,2 t
délka: 15 m
šířka: 2,48 m
výška: 3,26 m
relace: Česká republika - Uzbekistán

Přepravy stavebních strojů

Zajištění přepravy a překládky stavebního stroje Komatsu D z České republiky do Arménie. Technika slouží k výstavbě silnic v okolí Jerevanu.

Parametry přepravy 
hmotnost: 40 t
délka: 8,2 m
šířka: 3 m
výška: 3,4 m
relace: Česká republika – Arménie

Přeprava akustické kapoty

Zajištění přepravy a překládky akustických kapot z České republiky na Ukrajinu.

Parametry přepravy 
hmotnost: 15 t
délka: 12,5 m
šířka: 3,4 m
výška: 2,94 m
relace: Česká republika - Ukrajina

Přeprava vagónů

Zajištění přepravy a překládky železničního vagónu, ze zkušebního železničního okruhu Velim do Německého Offenburgu, naloženého na dalším vagóně.

Parametry přepravy 
hmotnost: 20 t
délka: 20 m
šířka: 2,8 m
výška: 1,5 m
relace: Česká republika – Německo

Přeprava elektrických lokomotiv Škoda 109 E

Přeprava 3 lokomotiv ze zkušebního železničního okruhu Cerhenice do Mnichova pro zkušebnu DB Systém Technik.
relace: Česká republika - Německo

Přeprava elektrické lokomotivy Vossloh Eurolight 4000

Zajištění přepravy elektrické motorové lokomotivy od Německého výrobce na zkušební železniční okruh Velim.
relace: Německo - Česká republika

Přeprava elektrické lokomotivy Siemens Vectron

Zajištění přepravy elektrické motorové lokomotivy Siemens Vectron ze zkušebního železničního okruhu Velim na zkušební okruhu Žmigród v Polsku.
relace: Česká republika - Polsko

Lodní hřídel pro Čínskou loděnici

Zajištění přepravy a překládky lodní hřídele z České republiky do Německa.

Parametry přepravy 
hmotnost: 74 t
délka: 7 m
šířka: 3 m
výška: 3 m
relace: Česká republika - Německo

Elektrické patrové jednotky EJ 575 pro Litvu

Zajištění přepravy a převázání elektrických jednotek EJ 575 do Litvy

Parametry přepravy 
hmotnost: 164,1 t
délka: 79,2 m
šířka: 2,8 m
výška: 4,6 m
relace: Česká republika – Litva

Elektrické patrové jednotky EJ 675 pro EURO 2012, Ukrajina

Zajištění přepravy a převázání elektrických jednotek EJ 675 pro EURO 2012, Ukrajina

Parametry přepravy 
hmotnost: 334 t
délka: 157, m
šířka: 2,8 m
výška: 4,8 m
relace: Česká republika - Ukrajina

Přeprava trolejbusů Škoda 27 Tr Solaris do Bulharska.

V pátek 28. února 2014 byla zahájena přeprava kloubových trolejbusů Škoda 27 Tr Solaris – výrobků firmy ŠKODA ELECTRIC, a.s. z Plzně-Koterova do Bulharska.

Přeprava je zajišťována společností ČD Logistics a.s. a národním dopravcem ČD Cargo a.s. kteří vyhráli výběrové řízení na přepravu těchto trolejbusů. Kontrakt zahrnuje dodávku 150 trolejbusů do pěti bulharských měst. První dva kloubové trolejbusy se na cestu z Plzně do 1 376 km vzdálené Sofie vydaly v sobotu 1. března 2014. Na překonání tak velké vzdálenosti mají železniční vozy podle smluvních podmínek pouhých deset dnů. To klade mimořádné nároky na zajištění přeprav. Protože se jedná o jednotlivé vozové zásilky, resp. několikavozové skupiny, byl pro ně vypracován speciální jízdní řád, včetně přesného stanovení přechodu vozů mezi jednotlivými vlaky. Bohužel velké problémy při realizaci přeprav působí rozsáhlá výluková činnost na síti SŽDC. Zásilky jsou samozřejmě sledovány, a to i na území dalších států, kterými projíždějí (Slovensko, Maďarsko, Srbsko a Bulharsko). Ukončení přeprav je plánováno na přelom září a října. 

Prototyp 18 m dlouhého kloubového trolejbusu Škoda 27 Tr Solaris byl vyroben v roce 2009 a s vozy tohoto typu se v České republice můžeme setkat v Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě a také ve Zlíně. Trolejbus 26 Tr je dvounápravový a má délku 12 metrů, pojme 34 sedících a 68 stojících cestujících. Pohon je zajištěn asynchronním trakčním motorem o výkonu 160 kW, který pohání zadní nápravu. Vozidla tohoto typu jsou v provozu v řadě měst České republiky.